Voici ma solution pour les peaux grasses

lingerieliz.com

Sans Permis i
Inscrit
5/11/18
Bonjour à tous,
Si vous avez une peau grasse comme moi, je vous conseille cette crème: Creme hydratante adoucissante
Cela fait des années que je l'utilise. elle est souvent utilisé par les personnes âgées pour garder une peau tonique optimale.
J'espère que vous pourrez l'essayer et voir les résultats sur votre peau.
A bientôt.
Pascal de Lingerieliz.com
PS: le produit s'achète par carton de 6 tubes de 100 ml

namanjohnson101

Sans Permis i
Inscrit
30/9/19
[QUOTE = lingerieliz.com; 1138697] Hello everyone,
I recommend you this cream: moisturizing cream softening
It's been years that I use it. it is often used by the elderly to maintain optimal tonic skin.
I hope you can try it and see the results on your skin.
See you soon.
Pascal Lingerieliz.com
PS: the product is Bought by box of 6 tubes of 100 ml [/ QUOTE] hi, thank you for your suggestion it works for me and they were effective in the control of the oil on the skin, Thanks and greetings
9apps cartoon hd vidmate app

Dernière édition:

AOSTV

Sans Permis i
Inscrit
23/2/20
A slice of lemon in your water will help purge toxins from the blood which helps keep skin clear and bright. Eat plenty of leafy green vegetables and fresh fruits. Even a slight deficiency in vitamin B2 can cause oily skin. AOS TV

jaswantbro19

Sans Permis i
Inscrit
3/4/20
[QUOTE = AOSTV; 1139671] A slice of lemon in your water will help purge toxins from the blood which helps keep skin clear and bright. Eat plenty of leafy green vegetables and fresh fruits. Even a slight deficiency in vitamin B2 can cause oily skin. [/ QUOTE]

Thank you so much for the suggestions! :) Will surely try it and update about it. web series

Regards
get-mxplayer.in

Haut Bas